2 lip 2014

# handmade

Szaro - pomarańczowy sweter oversize

Szaro - pomarańczowy sweter o prostym fasonie został wykonany z włóczki malmo (30% wełna, 70% akryl). Jest ona miękka w dotyku, trochę się pilinguje, ale kuleczki można łatwo usunąć. Szary kolor tonuje ostry, odblaskowy pomarańcz. Według mnie bogata kolorystyka wymaga prostych ściegów. Przód i tył są wykonane ściegiem dżersejowym z karbowanymi patentami. Co kilka rzędów w nieregularnych odstępach zastosowałam oczka lewe nad prawymi, co dało dość ciekawy efekt. Dzięki temu zabiegowi prosty ścieg dżersejowy został urozmaicony.

Sweterek wydziergałam na drutach nr 7. W jednym kawałku są zrobione przód i tył z prostym dekoltem.






Rękawy są dorobione.
W ten sposób unikamy zeszywania.


Dół robótki obrobiłam szydełkiem samymi półsłupkami.

Dekolt został wykończony prostym zamknięciem oczek prawych, 
dzięki czemu układa się w rulonik.




Tył jest dłuższy od przodu.












Pozdrawiam Was cieplutko. 
Będzie mi niezwykle miło, jeśli pozostawicie komentarz.

Zapraszam do  lajkowania na moim fanpagu na fb :)

Pa, pa ...




43 komentarze:

  1. Świetne połączenie kolorów! Ogromni mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to piękne! Też chcę taki!Cacuszko!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny sweterek :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Piękne przechodzenie kolorów i ich zestawienie! Pełna harmonia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że nawiązałaś do nazwy mojego bloga.

      Usuń
  5. Jakie cudne te kolory! I ślicznie dobrałaś wzór - jest delikatny, ale coś tam jednak się dzieje - podoba mi się pomysł z tymi prawymi oczkami. Prześliczny! Ja też szykuję się już na jesień i zimę - wczoraj dotarły do mnie cudne wełny - pokażę na blogu w piątek. Nie robię nic letniego, bo i tak bym nie zdążyła, a chcę zrobić kilka sweterków dla siebie i jesienią muszę zająć się produkcją odzieży dla córci :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ja też już robię jesiennie. Jednak dziś wróciło do mnie lato - będzie nowa sukienka.

      Usuń
  6. Świetne zestawienie kolorystyczne, bardzo energetyczne. Bardzo przemyślany sweterek, wszystko tu się wzajemnie uzupełnia i łączy. I uniwersalny bo do jeansów również będzie świetnie pasował. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za uznanie. Rzeczywiście, z dżinsami rureczkamki też się ładnie komponuje. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  7. Mam słabość do przydużych sweterków... zwłaszcza tych mięciutkich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyduże sweterki to takie "przytulaczki" ... Też je lubię :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Przepiękna kolorystyka, a i sam sweterek bardzo efektowny. Zdradzisz na jakich drutach go robiłaś i ile motków wykorzystałaś?
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sweterek Ci się podoba. Robiłam go na drutach nr 7. Na sweterek na wysoką osobę (173 cm wzrostu) zużyłam niecałe 8 motków. Pozdrawiam również cieplutko :)

      Usuń
  9. Jaki piękny! I Super dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sweterek się podoba. Pozdrawiam cieplutko :

      Usuń
  10. Super jest ten sweterek. Bardzo podobają mi się połączenia ostrych, świecących kolorów z szarościami. I dodatki dobrane idealnie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i równie cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Sweterek jest śliczny. I taki optymistyczny przez ten intensywny pomarańcz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam słonecznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  12. Prosto gustownie ,a zarazem pięknie i te kolory chociaż nie moje to bardzo mi się podobają.Struktura super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest świetny i to kolejny dowód na to, że muszę sięgnąć po tę włóczkę, bo prezentuje się wspaniale nie tylko w żółci, ale także w innych barwach, a na dodatek jest niedroga :)

    Zatem do projektów, z którymi chciałabym jeszcze zdążyć w tym roku dołączam kolejny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. To do dzieła i powodzenia :)

      Usuń
  14. Rewelacyjny! Zazdroszczę umiejętności, ja niestety tylko opanowuję szydełko i nieco maszynę do szycia, druty to dla mnie kompletna tajemnica. Cudeńko, marzy mi się taki sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że sweterek Ci się podoba. Jest do kupienia. Wysyłka od zaraz. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

      Usuń
    2. Oo, to muszę się zastanowić nad kupnem. :) Bo póki chwycę druty w ręce, minie pewnie trochę czasu. ;)) A jak cenowo?

      Usuń
    3. Podaję adres e-mailowy i tu proszę o kontakt w sprawie sweterka: danab1@o2.pl Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. Świetny sweter - wszystko w nim przemyślane. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sweterek się podoba. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  16. Super, po prostu super sweterek, Świetna kolorystyka i prosty fajny krój i wzór. Dziękuję za zaproszenie na stronkę, będę na pewno tu zaglądać nie tylko w poszukiwaniu inspiracji na mojego bloga :-)
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie. Miło mi gościć Ciebie na moim blogu. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  17. mistrzostwo, zwłaszcza to przenikanie się kolorów
    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włóczka jest rzeczywiście fantastyczna. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  18. Dzień dobry...czy oczka na dekolcie były zamykane po stronie dżersejowej czy po stronie prawych oczek...czy prawe były na prawo czy lewe na prawo zamykanie ...nie potrafie wykombinować tego zamykania. czy może Pani pomóc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczka były zamykane na prawo. Choć to w zasadzie nie ma znaczenia, bo i tak powstanie rulonik.

      Usuń
  19. Doskonały projekt pod wieloma względami i wyrafinowana stylizacja. Chciałam zapytać (bo jakoś nie mogę znaleźć w necie tej włóczki),. czy te przejścia tonalne to efekt samej włóczki, czy przerabiała Pani podwójną nitką i sama "sterowała" przejściami? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Sweter jest zrobiony z jednego rodzaju włóczki.

      Usuń
  20. Znakomita ta bluzka we wszystkim, no genialna!

    OdpowiedzUsuń
  21. There is certainly a great deal to learn about this subject.

    I love all the points you've made.

    OdpowiedzUsuń